Моето представяне

Здравейте, приятели! 

Казвам се Мария, на 37 години. Животът ми е преминал по малко необичаен начин, тъй като от дете страдам от увреждане, което до голяма степен оказва влияние върху ежедневието ми. Въпреки това успях да завърша успешно висше образование. В последствие се ориентирах към работа на свободна практика или дистанционна работа, тъй като ми е най-удобно да работя от вкъщи, от компютър. Занимавам се със следните дейности:

  • Преводи - завършила съм специалност "Приложна лингвистика с английски и немски". Превеждам всякакъв тип текстове. Последният ми проект беше свързан с преводи на кулинарни предавания. Бих искала да се развия повече в тази сфера. В бъдеще смятам да изуча програма за субтитри, за да мога да участвам още по-пълноценно в преводи на филми, сериали, предавания. Превеждала съм икономически, медицински, лайфстайл текстове, туристически описания и др.
  • Писане на статии и текстове с различна насоченост (copywriting). Имам добра езикова култура на английски и български. Умея да намирам и съчетавам правилната информация, за да създам интересен и вдъхновяващ текст. Имам опит със статии на всяка тема. Освен това се занимавам с писане на лично творчество - поезия и проза. Творбите публикувам в личния си блог. Мога да създавам текстове и стихове по определена тема.
  • Преподавам уроци по английски в уюта на дома ми повече от 10 години. Имам възможност за провеждане и на онлайн уроци. Помагам на учениците по-лесно да възприемат учебния материал, да пишат и говорят по-уверено на английски, да надградят познанията си. 
  • Въвеждане на продукти в онлайн магазин, написване на интересни описания към продуктите.
  • Обработване на снимки с Adobe Photoshop Lightroom, създаване на кратки видеоклипове с програмите Power Director и Kine Master.
  • Имам сайт и страница във фейсбук за астрология. Поддържам още няколко страници по теми, които ме вълнуват. Имам малък опит в създаването на сайтове на Wordpress и Blogger. В момента изучавам платформата Webflow. Не разбирам от езици за програмиране и кодове, но мога да създам сайт върху готова бланка.

Ако имате нужда от човек, който да извършва някоя от посочените дейности, може да ми пишете. Работя коректно и изпълнявам навреме поетите ангажименти. При интерес мога да предоставя портфолио на писани от мен статии.

Може да се свържите с мен на e-mail: nikolovamaria358@gmail.com или на тел. 0877390200. 

Коментари